piątek, 31 marca 2017

Jak moje włosy przetrwały zimę?

Zima to okropna pora dla włosów. Wypłukują się witaminy, a nie wszystkie jestem w stanie dostarczyć jednego dnia, nawet biorąc suplementy diety. Wuj polecił mi maskę regeneracyjną od ESTEL Miracle Otium.

Co mówi producent:
" Intensywna maska zapewnia głęboką regenerację mocno zniszczonych włosów. Sprawia, że włosy nabierają elastyczności i są wzmocnione od wewnątrz. Czas oddziaływania: 5-10 minut. "






Skład:
Woda, Cetearyl Alcohol Emolient tzw. tłusty,  tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy
Behentrmonium Chloride -Substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. Chroni również kosmetyk przed nadkażeniem bakteryjnym. Substancja antystatyczna, czyli oddziałuje z ujemnymi centrami na powierzchni włosów i zapobiega ich elektryzowaniu. Kondycjonuje - zmiękcza i wygładza skórę i włosy
Caprylic/Capric Triglyceride -Modyfikator reologii (poprawia konsystencję preparatu), powoduje wzrost lepkości kosmetyków.
DimethiconePoprawia właściwości sensoryczne preparatu. Ułatwia rozprowadzanie, daje efekt wygładzenia. Silikon
Lanolin -Lanolina jest substancją kondycjonującą skórę, włosy i paznokcie. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na ich powierzchni warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające). Ponadto tworzy wyczuwalny film, który wygładza naskórek i włosy, przez co je kondycjonuje. W preparatach myjących stosowana jako substancja renatłuszczająca. Proces mycia powoduje usunięcie m.in. substancji tłuszczowych, dlatego stosuje się substancje renatłuszczające, które odbudowują barierę lipidową
Cetrimonium ChlorideSubstancja kondycjonująca włosy: poprawia rozczesywalność, zapobiega splątywaniu, nadaje połysk i wygładza włosy, wykazuje działanie antystatyczne, dzięki czemu zapobiega elektryzowaniu się włosów.
Pantolactone - substancja pochłaniająca wilgoć. 
Cyclopentasiloxane -  Wpływa na właściwości aplikacyjne kosmetyków – zmniejsza lepkość produktu, zapewnia łatwiejszą aplikację i rozprowadzanie preparatu na skórze i włosach. Emolient tzw. suchy - nie powoduje efektu „tłuszczenia” - tworzenia lepkiej, tłustej warstwy na powierzchni skóry.  Silikon. 
Dimethiconol Modyfikator reologii - wpływa na konsystencję, powoduje spadek lepkości kosmetyku. Ponadto poprawia właściwości aplikacyjne - ułatwia rozprowadzanie kosmetyków na skórze i włosach.
Phenoxyethanol - Substancja konserwująca
Methylparaben - Substancja konserwująca
Ethylparaben - Substancja konserwująca
Propylparaben - Substancja konserwująca 
Parfum - kompozycja zapachowa
Tocopheryl AcetateSubstancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywołane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym
Lactic Acid - Kwas mlekowy. Substancja nawilżająca, mająca zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka. substancja zapobiegająca wysychaniu kosmetyku oraz krystalizacji przy ujściu butelki. 





























Jak ja stosuję:


Umyte włosy podzielam na warstwy, nawet jeżeli będą to krzywe warstwy. Zaczynam od dolnej warstwy, w rękawiczkach jednorazowych nakładam produkt. Po czym przez chwilę bawię się włosami wcierając maskę. Robię tak z każdą następną warstwą włosów. Wiąże włosy klamrą, trzymam około 45 minut. Następnie resztkę maski spłukuję wodą. Nie używam suszarki. 

Dzięki tej masce moje włosy się nie puszą, a rozdwojone końcówki nie istnieją. <3 W końcu układają się jak chce, nawet udaje się zrobić jakąkolwiek fryzurę. 







11 komentarzy:

  1. Świetny wpis kochana! <3 Nasze włosy namęczyły się tej zimny, ale teraz będzie tylko lepiej ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zdjęciach widać, że masz bardzo gęste włosy czego zazdroszczę, bo ja mam strasznie cieniutkie :( Nie testowałam tej maski, ale wydaje się bardzo dobra :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej masce. Ja wolę jednak używać odżywki niż maski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym produkcie wczesniej, ale chętnie bym przetestowała, bo lubię używać maski na moje włosy. Widać, że masz ładne i zdrowe włoski więc tymbardziej jestem zachęcona do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny produkt i mega post :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej maski, ale bardzo mnie zaciekawiła :)
    Najważniejsze, że jest skuteczna.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie można kupić i ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa ta maska chętnie bym ją wypróbowała mam hopla na punkcie swoich włosów i chętnie czytam o kosmetykach do ich pielęgnacji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz włosy :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Z moją znajomością skaldów jest bardzo słabo, ale ostatnio trafiłam na Oleokrem z biovax i stan moich wlosów naprawdę sie poprawił, także moge polecić. Bee zaglądała, może czegoś sie nauczę :D

    http://daisylikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń